2012. március 1., csütörtök

Leonardo: Én bizakodó vagyok, hogy a nyáron sikerül majd megegyeznünk vele kapcsolatban a Real Madriddal!


A legújabb párizsi sajtóforrások szerint a PSG brazil sportigazgatója Karim Benzemát akarja hazacsábítani a nyáron, s erről már készítik az ajánlatot is a Real Madrid részére. Szerinte a pénz nem lehet akadály, hogy a francia válogatott támadó hazatérjen.


- Mi mindent megtettünk David Beckham megszerzéséért is, azonban a végén a család máshogy döntött! - mondta Leonardo. Azonban még nem mondtunk le az angol középpályás megszerzéséről sem. Most azonban új tervünk van. Méghozzá Karim Benzema. Nem lenne rossz, ha nem tudnánk őt szerezni. Szerintem ő most a legjobb csatár a világon, s meg van a lehetőségünk most arra, hogy le is tudjuk őt igazolni. Én bizakodó vagyok, hogy a nyáron sikerül majd megegyeznünk vele kapcsolatban a Real Madriddal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése